dinsdag 7 februari 2012

Vier poezen, een hond en.......

Er ligt iets op de grond in de slaapkamer.
Het is er schemerdonker met weinig licht aan.
Het zal wel een naar binnen gewaaid blad zijn.
Ik wil het oppakken.
Aaaaargh......

Er dwarrelen geen bladeren meer; het is winter. Stom stom stom.
Het is zacht en geeft mee.
Engggggggg.


Met een stuk papier schuif ik het op en hou het bij meer licht.
Verroest.....: een vleermuis.
Wat doen we daar nu mee, ik wil slapen.
Ik zet het diertje in een andere kamer.
Volgende ochtend foetsie.
Hebben wij weer.


Deze foto's maakte ik enkele dagen later op de zolder.
En volgens internet is dit een vleermuis die de warmte op zoekt.
Moet maar lekker ongestoord blijven zitten tot de temperatuur weer gaat stijgen.
Dan mag hij of zij weer naar buiten.
Pff.

3 opmerkingen:

  1. Ha ha...wel eng...
    Knap van je dat je dat op zolder laat...grrrr
    Wel een hele speciale seie ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk krijgt geen van de 5 roofdieren het in de gaten........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, ik vind het zulke mooie beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen