zondag 19 februari 2012

Eerste Zwolse grachtentocht op ijs 2012 (8).

Heerlijk gegeten en gedronken op een gezellige plek.
Het was er bomvol en ook veel deelnemers aan de grachtentocht wisten de warme chocomel te waarderen.
Op mijn vraag mocht ik van iemand de medaille fotograferen.



Muziek op het plein.



Historisch plaatje. De fabriek wordt afgebroken.
Er is al een flinke bres geslagen in het gebouw.






Terug bij ons beginpunt.


Met bijzondere toeschouwers.


Hier kun je het ijs op (zonder leuning brr).
Ik heb nog energie voor 10, maar de hond moet uitgelaten worden.
Fijn...., doe ik er ook nog een rondje Dobbe achteraan.


Dit was een feestdag voor Zwolle!!! GenĂ³ten.

1 opmerking:

  1. Met die laatste opmerking ben ik het volledig eens :0) Volgend jaar hopelijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen