zondag 15 augustus 2021

Bezoek aan de Anningahof in Zwolle.

Met onze kleindochter bezochten we de Anningahof.

Niet alleen beelden zijn er te zien, er is ook veel aandacht voor de inrichting van het park met vele soorten bomen.

Ik was weg van de wilde bloementuin.

De tekenspullen gingen mee.































Onze kleindochter (7) kan erg goed tekenen en oogste veel bekijks en bewondering.
Ze werd zelfs op de foto gezet met haar tekeningen.
Daar genoot ze enorm van en gaf een voorstelling weg.

Fijn om haar kennis te laten maken met kunst.
En heerlijk om dit samen te beleven.
















Net op tijd vloog de Libel weg.
Het was een spannend moment.
We komen hier terug.
***



 

2 opmerkingen:

  1. Geweldig dat jullie alledrie zo genoten hebben, het lijkt me een supermooie plek en die staat nog steeds op mijn to-do lijstje. Ik ben er nog nooit geweest.
    Prachtig vooral je foto's in en om de vijver!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi vastgelegd Hannie! Ik ben er ook nog nooit geweest. Raar eigenlijk bedenk ik mij nu. Fijne dag! Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen