donderdag 6 juli 2017

Benalmádena, deel twee.

 
Vandaag een serie foto's van het
 "Park de la Paloma",
in Benalmádena.
 
De wandeling er naar toe was goed te doen.
Bij de vlaggetjes (ik zeg molentjes) afslaan en al iets stijgen richting Arroyo de la Miel.
 
Mijn reisgezelschap heeft lekker onder een grote boom zitten tekenen, ik ben het park doorgelopen.
Hoe hoger, hoe droger, daar was ook het cactusgedeelte.
 














 
Er vlogen veel Monarchvlinders rond.
Op de pc zag ik ook de rups boven de vlinders :-)







 
Na deze wandeling werd het tijd voor de siësta. Maar ik ben een strandwandeling gaan maken.
wordt vervolgd...


1 opmerking:

  1. Leuk die windmolentjes! En wat een geweldige 'vangst' aan dieren! Tot een zebra (net echt!) aan toe! Dat kuikentje zo aandoenlijk en super al die cactussen!

    BeantwoordenVerwijderen