zaterdag 22 augustus 2015

Culemborg (deel 8) Elisabeth Weeshuismuseum en tevens slot van dit bezoek.

Op bezoek binnen het museum.









Letterlijk het blok aan het been.
We hebben het maar niet geprobeerd.


De weeshuiskeuken.




Weer buiten kwam mijn gezelschap tot de ontdekking dat ze hier nog nooit geweest waren.




Weer even pauze met plezier.


En dan nadert het bezoek aan Culemborg tot een einde.


Met de pont over de Lek richting onze eigen plek.


Ongetwijfeld is er nog veel meer moois te zien maar in een paar uurtjes tijd heb ik al behoorlijk mijn best gedaan dacht ik zo.



Slot van deze serie.
***

1 opmerking:

  1. Ik heb je graag gevolgd in je tocht door Culemborg. Je hebt er geweldig mooie foto's gemaakt en het maakt 'hongerig' om er ook eens heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen