zondag 10 november 2013

Donkere wolken boven de IJssel bij Hattem.

Op donderdag 10 oktober liepen een oud collega en ik onze vroegere lunchwandeling naar de IJssel bij Hattem. Vele en soms donkere wolken sierden de lucht.
Een voorbode van de val die ik twee dagen daarna zou maken?
Dat mijn blog stil lag kwam door de gevolgen van die val: een hersenschudding, een wond en drie botbreuken in mijn rechterarm.
Voorzichtig probeer ik weer wat op te krabbelen...








We besloten spontaan om met het pontje naar de Zwolse oever te varen.



wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Ha fijn dat ik weer nieuwe foto's zie hier, dat is een goed teken! Een goed verder herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai...ik hoorde van Ank, wat je is overkomen.
    Dat is heftig, een hersenschudding, een wond en drie botbreuken in je rechterarm. Tsjonge, jonge!
    Het zal nog wel een tijd duren, voor je dit te boven bent, maar ik begrijp, dat je weer voorzichtig wat foto's probeert te publiceren ??? He33el veel sterkte gewenst met het herstel.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen