woensdag 25 januari 2012

Uitzicht vanaf de Peperbus te Zwolle.

In de tweede week van januari was ik vrij.
Op vrijdag deed ik een dagje binnenstad Zwolle.
Na het reuzenrad van een paar blogs terug nam ik de beslissing om ook de Peperbus te beklimmen.
Eerder deed ik dat in 1980, toen maakte ik dia's van het uitzicht.
Nu nog tijd vinden om deze weer eens te bekijken op alle verschillen.






Het reuzenrad leek vanaf deze hoogte ineens véél minder reuze.




Achterkant en tuin van het museum aan de Melkmarkt.





wordt vervolgd.....


3 opmerkingen:

  1. Leuk, dat je nu echtbinnenstapte :-)
    Oh...wat mooi
    Dit herken ik allemaal.
    We zijn in de herfst ook een dag in Zwolle geweest en hebben toen ook de Peperbus beklommen (zie 25+26 okt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie foto's, een paar jaar terug heb ik dat samen met Ria en Gitty ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ank zegt het al...dat was in november 2008.
    Eén verschil zie ik al. De kermisattracties stonden er toen niet en ook de grote tent van de IJssculpturen niet.
    Van het grote rad is inderdaad niet veel meer over dan een tredmolentje voor een hamster, haha....
    Je had een mooie heldere dag en zo is het een zonnige serie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen