donderdag 29 december 2011

Dickens festijn Deventer 2011 deel 6.














4 opmerkingen:

  1. Wat lopen er toch veel verschillende figuren rond, hè Hannie?
    Ik zie bekende figuren, maar op de laatste paar foto's zie ik koorleden, die ik andere jaren wel gezien heb, maar die er nu op de zaterdag niet waren.
    Maar ja....andere jaren was ik er dan ook beide dagen en dat kreeg ik nu niet voor elkaar :(
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ria: volgens mij maken veel deelnemers een keuze uit beide dagen. Op jullie eerdere log zag ik veel kinderen en die zag ik op zondag niet.
    Maar ik was er veel te snel doorheen, volgend jaar ga ik dat anders doen. Ik ben inmiddels helemaal verslaafd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik wilde dezelfde opmerking maken als Ria.
    Tiny en Geert Hanssen, het stel op de tweede foto, komen uit Heythuizen in Limburg en figureren al 5 jaar op Dickens. Zij zijn ook helemaal besmet met het virus. Tiny heeft al 2 sets kleding en voor Geert is inmiddels ook stof aangeschaft zodat er een tweede outfit kan worden gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahha ja, Ank nu vinden wij ons Limburgse foto,s ook op deze site
    Leuke foto,s hoor.
    Jammer dat Tiny haar ogen dicht heeft.
    Besmet nou gewooon leuk iets anders na al die jaren carnaval vieren.
    Gr Geert Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen