donderdag 5 augustus 2010

Staphorst 6.






Vandaag laat ik foto's zien die ik gemaakt heb tijdens een van de "Staphorstdagen".
Normaal lopen er nog zo'n 500 dames in klederdracht. Kinderen alleen bij speciale gelegenheden. Vandaag was dus een speciale gelegenheid.
Ieder die op de foto staat heeft toestemming gegeven en de bereidwilligheid was groot.
De mw tegen de blauwe achtergrond droeg een oorijzer. Van opzij zou het nog beter te zien zijn, maar om haar te vragen opzij te kijken durfde ik niet zo goed.
De meisjes werden ook heel veel gefotografeerd, en gingen er eens goed voor staan.
De dames op de bovenste foto (van achter de informatiestand) hadden er ook plezier in en wilden op mijn verzoek wel even naast de kraam gaan staan.
En ik...????......vond het erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten